Vacature: Klantenservice coördinator

 

Bedrijf                     : Partybussen

Afdeling                  : Sales & Customer Support

Standplaats            : Groningen

Dienstverband      : 32 - 40 uur (flexibel, ook in weekenden)

Salaris indicatie     : €2.300 - €2.500 (obv 40-urige werkweek)

                                  

 

Heb jij ervaring in een leidinggevende/coördinerende rol bij een klantenservice of callcenter? Woon je ook in (omgeving) Groningen? Dan zoeken we jou voor onze klantenservice flexpool! 

 

 

Wie zijn wij?

Wat begon als kleine onderneming in een antikraak kantoor heeft zich de afgelopen 10 jaar ontwikkeld tot een professioneel bedrijf met een leidende positie in de markt. In de nichemarkt ‘busvervoer naar grootschalige muziekevenement in Nederland’ zijn wij de grootste speler en daar zijn wij best een beetje trots op!

 

Onze missie: Iedere reis 5 sterren! Hoe we dat bereiken? Door de feedback van onze klanten om te zetten naar verbeteringen binnen onze dienstverlening. De reis is een verlengstuk van het festival, onze passagiers beginnen hun dag bij ons in de bus. Daarom zet ons gedreven team zich dagelijks in om de ultieme customer experience te bieden aan festivalbezoekers.

 

Wat ga je doen?

Als klantenservice coördinator ben je werkzaam voor de klantenservice afdeling van Partybussen. In deze coördinerende functie houd je je bezig met de personeelsplanning van de klantenservice flexpool, het inwerken van collega’s, aansturen van het klantenservice team, signaleren van knelpunten en uitvoerende klantenservice taken. 

 

Je werkt via het communicatieplatform Trengo. Op dit platform komen alle communicatiekanalen binnen en vanuit deze centrale plek heb je contact met de passagiers en collega’s van klantenservice. Jij ben de beheerder van Trengo en daarmee verantwoordelijk voor het signaleren van verbeteringen of updates die gedaan moeten worden op dit platform. Hiermee schakel je direct met Trengo klantenservice en voert deze optimalisaties uit, indien nodig in samenwerking met afdeling marketing & communicatie. 

Als teamlead ben je verantwoordelijk voor een positieve en servicegerichte ervaring van iedere klant. Daarnaast stuur je actief aan op het achterlaten van een online review. 

Natuurlijk is het ook belangrijk dat je binnen de afdelingen en m.b.t. andere afdelingen proactief meedenkt en suggesties doet voor mogelijke verbeteringen in processen en procedures. Zo blijven we samen werken aan de optimalisatie van onze dienstverlening. Jouw input is voor ons belangrijk.

 

 Wat wij bieden:

Wat wij vragen:

 

Geïnteresseerd? Solliciteren doe je zo

Ben je enthousiast geraakt door het lezen van deze vacature? En op korte termijn beschikbaar? Reageer dan uiterlijk 10 december snel door je motivatiebrief te schrijven en deze samen met je CV te mailen naar solliciteren@partybussen.nl. Je kunt binnen enkele dagen een reactie verwachten.

LET OP: wij vragen minimaal 2 jaar werkervaring, inzendingen met minder werkervaring worden niet behandeld.