Veelgestelde vragen

Bij Partybussen hechten we veel waarde aan een persoonlijke afhandeling van vragen. Heb je een specifieke vraag of wil je iets melden, dan horen we dat natuurlijk graag! De meest gestelde vragen en antwoorden hebben we hieronder alvast voor je op een rijtje gezet.

Meest gestelde vragen

  • Mondkapjes mee!

    Neem je mondkapje mee. Vooralsnog hebben wij nog geen duidelijke boodschap gekregen van het RIVM dat mondkapjes in de bus af kunnen. Daarom houden wij hier nog even aan vast.

  • Corona app / vaccinatiebewijs

    Bij vertrek vraagt de buschauffeur je een coronabewijs te laten zien. De festivalorganisatie vraagt hetzelfde. Door middel van een check in de bus weten we dat iedereen ook daadwerkelijk naar binnen kan bij het festival. De check is in de vorm van een QR code vanuit de app of geprint bewijs van:

    1. een volledig vaccinatiebewijs (tweede prik minimaal 14 dagen geleden ontvangen)

    2. een negatieve PCR of Antigeen test

    3. een herstelbewijs (niet ouder dan 6 maanden)

     

    Bij de terugreis zal er in de bus geen QR code worden gevraagd. 

    *Belangrijk; check altijd zelf de Corona regels die de festivalorganisatie aanhoudt. Dit kan namelijk verschillen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor passagiers die het festival niet binnen komen.

  • Ik ben verhinderd en wil mijn busticket annuleren. Wat nu? 

    Ah, dat is altijd balen! Maar, je vraagt je natuurlijk af of je recht hebt op restitutie. Net zoals dat je geen festivaltickets terug verkoopt aan de festivalorganisatie of treintickets terug aan de NS, zitten er bij ons ook voorwaarden aan het annuleren van je busticket. Maar er zijn opties:

    1. Je kunt je busplek overdragen aan iemand anders.

    Zo kun je onderling de prijs bepalen en het bedrag terug ontvangen. Zie deze vraag voor meer informatie over het overdragen van een busticket. 

    2. Je kunt je busreis annuleren vanuit je account.

    Zie deze vraag voor instructies hoe je zelf je busticket annuleert. Echter, of je recht hebt op restitutie (en hoeveel) hangt van twee dingen af:

    • Heb je betaald na 23 april 2021?
      Dan gelden de algemene voorwaarden te lezen in artikel 7. Let op: annuleer je de busreis vlak voor (0 tot 7 dagen) het evenement? Dan betaal je 100% annuleringskosten.

    • Heb je betaald vóór 23 april 2021?
      Dan vallen jouw geboekte bustickets onder de overmacht clausule. Wij hebben al onze passagiers die voor en tijdens periode van COVID-19 hebben geboekt op de hoogte gesteld van de overmacht clausule. Deze staan in onze algemene voorwaarden en hier zijn jullie mee akkoord gegaan. In geval van overmacht is een restitutie niet mogelijk. Uit coulance hebben wij een alternatieve oplossing in de vorm van het busticket doorschuiven naar de nieuwe editie of een 100% kortingsvoucher aangeboden. 

      Heb je destijds gekozen je busplek door te schuiven naar de nieuwe editie en wil je nu annuleren? Dan zijn nog steeds dezelfde voorwaarden van toepassing ten tijde van de boeking en ontvang je geen restitutie. Wel kunnen we je opnieuw kortingscodes toesturen zodat je alsnog een keertje met ons mee kunt reizen naar een mooi feestje! In dit geval stuur je ons een mail met de naam van de hoofdboeker en het betreffende festival. 
  • Kan ik zelf mijn busticket annuleren?

    Voordat je bustickets gaat annuleren raden wij je aan om de vraag "Ik ben verhinderd en wil mijn busplek annuleren. Wat nu?" te lezen. Net zoals dat je geen festivaltickets terug verkoopt aan de festivalorganisatie of treintickets terug aan de NS, zitten er bij ons ook voorwaarden en kosten verbonden aan het annuleren van je busticket.

    Als je zeker weet dat annuleren de beste uitkomst biedt, kun je deze stappen volgen:

    1. Log in op je account
    Is jouw account nog niet actief? Zoek de Partybussen e-mail en activeer alsnog je account.

    2. Selecteer de busreis
    Klik onder 'mijn busreizen' het betreffende te annuleren busreis door op 'details' te klikken.

    3. Selecteer de passagier
    Rechts in je account zie je het overzicht van alle passagiers. Klik op het potloodje van de passagier die je wilt annuleren

    4. Annuleer en opslaan
    Vink het hokje met 'annuleren passagier' aan en klik op opslaan

    *Staat de optie 'annuleren passagier' er niet bij? Dan is de kans groot dat je voor 23 april 2021 geboekt hebt en geen recht hebt op restitutie. Mail ons in dit geval zodat wij jou een gepaste oplossing kunnen bieden. 

  • Kan ik mijn ticket overdragen aan iemand anders?

    Indien je zelf niet meer mee gaat met de bus maar wel iemand hebt gevonden die jouw plaats in kan nemen, dan kan jouw ticket kosteloos overdragen worden. Degene die het ticket heeft besteld kan inloggen op Mijn Account en bij de betreffende busreis de passagiersgegevens aanpassen.

  • Krijg ik een busticket?

    Nee, je krijgt geen busticket. De chauffeur heeft een passagierslijst met jouw naam. Je kunt je bij hem melden en op verzoek je ID-kaart tonen.

  • Kan ik overgeplaatst worden naar een andere opstaplocatie?

    Indien je overgeplaatst wilt worden naar een andere opstaplocatie dan kan dit als:

    • De opstaplocatie bij dezelfde bus hoort (check de route in je account
    • Er nog plaatsen vrij zijn in een andere bus
    • Je kunt jouw verzoek mailen naar info@partybussen.nl

    Let op: het is geen garantie dat het lukt, momenteel is er beperkte capaciteit en kunnen niet alle overplaatsingsverzoeken verwerkt worden. Houd rekening met een reactietijd van maximaal 5 dagen.

  • Toilet in bus

    Alle busreizen worden uitgevoerd met een comfortabele touringcar. Deze is voorzien van een noodtoilet. Echter, het reservoir van het toilet is snel vol. Dit is dan ook de reden waarom iedereen maar twee consumpties mee mag nemen. Wij willen jullie vriendelijk vragen aan elkaar te denken en deze toilet alleen in nood te gebruiken. Meestal stopt de chauffeur ook bij een tankstation om hier de mogelijkheid te bieden naar het toilet te gaan. Dit is belangrijk want in veel gevallen is het chemisch toilet niet overal zomaar te legen. Dit betekent dat het reservoir ook op de terugweg nog gebruikt moet worden.

  • Zit ik met mijn vrienden in de bus?

    Heb je meerdere tickets besteld, zowel voor jezelf als voor je vrienden, of heb je voor dezelfde opstaplocatie gekozen als jouw vrienden? Dan kun je er bijna zeker van zijn dat je met je vrienden in de bus zit. Is dit niet het geval? Dan kunnen wij dit niet garanderen. Bij het maken van de busroute kijken we naar efficiency om zo onze passagiers zo snel mogelijk naar het evenement te brengen.  

  • Welke route rijdt mijn bus?

    Als je een busticket hebt aangeschaft, kun je met je gegevens inloggen op onze website. In je account kun je de voorlopige route bekijken. Tot die tijd kun je ervan uitgaan dat je een snelle route zult rijden met maximaal drie tot vier tussenstops. De definitieve route wordt 3 dagen van tevoren bekendgemaakt.

  • Vertrektijd (aanpassen?)

    Bij het kopen van je busticket is een indicatie gegeven van de vertrektijd. De definitieve tijd kan 45 min verschillen vanwege de busplanning die een week voor het evenement gemaakt wordt.

    Wij streven ernaar een half uur na de start van het evenement het festivalterrein op te rijden. Zo geven wij iedereen de kans alle artiesten te kunnen zien. Dit houden wij altijd aan voor ieder evenement en hier zijn de afspraken met busmaatschappijen op afgestemd. Het is daarom niet mogelijk de vertrektijd te veranderen. 

  • Passagierslijst inzien

    Wij kunnen vanwege privacy wetgeving geen informatie geven over de passagiers in de bus. Er is op de dag van vertrek een passagierslijst aanwezig bij de chauffeur. Deze kan op de dag van vertrek ter plekke ingezien worden.

Busticket kopen

  • Is de prijs voor een busticket inclusief terugreis?

    Ja, de prijs van een busticket is het bedrag dat je betaalt voor de heen- en terugreis.

  • Kan ik ook een enkele reis boeken?

    Partybussen verzorgt alleen retour busreizen. Met een busticket koop je een plek in de bus voor de heen- en terugreis. Je kunt er zelf voor kiezen om geen gebruik te maken van de heenreis of terugreis, omdat je bijvoorbeeld alternatief vervoer hebt geregeld. Echter, je betaalt wel het volledige bedrag van de retourticket. Wij willen je daarbij vragen om minimaal 2 dagen van tevoren een mail te sturen met daarin vermeld:

    • Naam van het festival
    • Naam van de hoofdboeker
    • Of je gebruik maakt van de heen- of terugreis.

    Zo maken wij een complete passagierlijst en is de chauffeur hiervan op de hoogte. Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.

  • Wanneer krijg ik korting op mijn busticket? (Early bird, Normal en Late)

    Partybussen werkt met drie verschillende prijzen:

    • Early bird: Tot 8 weken voor het evenement boeken met korting tot 20%
    • Normal: vanaf 8 tot 2 weken voor het evenement betaal je de normale prijs
    • Late: vanaf 2 weken voor het evenement betaal je € 2,50 extra t.o.v. de normal prijs.
  • Mijn opstaplocatie staat er niet tussen, waar kan ik die vinden?

    Als jouw opstaplocatie er niet tussen staat dan kun je een eigen opstaplocatie aanvragen. Hier heb je wel een minimaal aantal passagiers voor nodig. De bus rijdt dan speciaal langs jouw opstaplocatie om jullie groep op te halen.

    Wanneer je een opstaplocatie verzorgt voor 15 personen of meer verdien je automatisch tot € 100 partygeld!

    Een opstaplocatie opstarten
    Ga naar de pagina van het festival en klik op "Opstaplocatie Aanvragen". Vul daar het formulier in door de opstaplocatie van jouw voorkeur te selecteren, aan te geven hoeveel passagiers je verwacht, en met wat voor soort bus je zou willen reizen. Binnen maximaal twee dagen (vaak veel sneller) ontvang je van ons een reactie.

    *Het is momenteel erg druk en wij hebben te maken met beperkte capaciteit. Houd daarom rekening met een langere reactietijd van maximaal 5 dagen.*

    Bekijk de festivals

  • Gaat de busreis altijd door?

    Circa 95% van de passagiers die een ticket kopen kunnen wij vervoeren. Om een bus te kunnen laten rijden zijn circa 30 deelnemers nodig. Dit aantal passagiers kan ook gehaald worden door bijvoorbeeld 3 opstaplocaties te combineren. Voor een opstaplocatie geldt een minimum van 7 passagiers.

    Voorbeeld:
    10 passagiers Rotterdam + 10 passagiers Ridderkerk + 12 passagiers Dordrecht = 32 passagiers, de busreis gaat door!

  • Wat gebeurt er als mijn busreis niet doorgaat?

    Mocht jouw busreis geannuleerd worden dan stellen we je hiervan uiterlijk 7 dagen voor vertrek op de hoogte zodat je ruim de tijd hebt om ander vervoer te regelen. Het bedrag dat je betaald hebt voor de busreis wordt binnen enkele dagen op jouw rekening teruggestort.

  • Mag ik spullen achterlaten in de bus?

    Dit kun je het beste even overleggen met de buschauffeur. Iedere buspartner en chauffeur gaat hier anders mee om. Houd er rekening mee dat de bus vaak niet op het terrein blijft staan tijdens het evenement, maar in de tussentijd voor andere reizen wordt gebruikt.

COVID-19

  • Ik heb mijn busticket vanwege corona-maatregelen verzet naar een nieuwe datum. Ik kan niet op de nieuwe datum. Wat kan ik doen?

    Wij hebben destijds al onze passagiers die voor en tijdens periode van COVID-19 hebben geboekt op de hoogte gesteld van de overmacht clausule. Deze staan in onze algemene voorwaarden en hier zijn jullie mee akkoord gegaan. In geval van overmacht is een restitutie niet mogelijk. Uit coulance hebben wij een alternatieve oplossing in de vorm van het busticket doorschuiven naar de nieuwe editie of een 100% kortingsvoucher aangeboden. 

    Heb je destijds gekozen om je busplek door te schuiven naar de nieuwe festivaldatum en wil je nu annuleren? Dan zijn nog steeds dezelfde voorwaarden van toepassing en ontvang je geen restitutie. We kunnen je opnieuw kortingscodes toesturen zodat je alsnog een keertje met ons mee kunt reizen naar een mooi feestje! Of je draagt je busticket over aan iemand anders.

  • Ik heb mijn bustickets destijds niet verzet naar de nieuwe festivaldatum. Nu zijn mijn tickets weg. Wat kan ik doen?

    Destijds hebben wij iedereen de optie gegeven de bustickets om te zetten naar de nieuwe festivaldatum of te kiezen voor een kortingsvoucher. De bustickets zouden komen te vervallen indien je niets doet. Dit is bij jouw boeking het geval geweest en daarom staan de tickets niet in je account. 

    Echter, wij willen jullie natuurlijk graag vervoeren naar het festival. Daarom kun je ons een mailtje sturen met de gegevens van de hoofdboeker en het betreffende festival. Dan zorgen wij ervoor dat jij/jullie alsnog de kortingsvoucher van 100% ontvangen!

  • Waarom krijg ik niet 100% van mijn geld terug bij annulering?

    Voor extreme situaties als deze bestaat een overmachtsclausule in onze algemene voorwaarden. Voor de aanschaf van de busticket(s) kunnen wij helaas niet in alle gevallen restitutie bieden. 

    Heb je een ticket geboekt met de aanbetalingsregeling (na 23 april 2021)? Dan gelden de reguliere voorwaarden. Belangrijk om te weten is dat Partybussen annuleringskosten in rekening brengt en voor vertrek volgens de onderstaande regeling werkt:

    • Meer dan 28 dagen voor vertrek: 25 procent van de ritprijs exclusief eventuele aanbetalingen
    • 28 tot 14 dagen voor vertrek: 50 procent van de ritprijs exclusief eventuele aanbetalingen
    • 14 tot 7 dagen voor vertrek: 75 procent van de ritprijs exclusief eventuele aanbetalingen
    • 7 tot 0 dagen voor vertrek: 100 procent van de ritprijs exclusief eventuele aanbetalingen

    Heb je een busticket geboekt met de algemene voorwaarden (voor 23 april 2021)? Dan kunnen wij een compensatie in de vorm van kortingsvouchers aanbieden. 

    Er is al maanden gewerkt aan de voorbereidingen van een druk festivalseizoen, daarbij zijn ook de bijbehorende kosten gemaakt. De afgelasting van de evenementen heeft een enorme impact op onze organisatie, waarbij het nog onzeker is wanneer alles weer doorgang mag vinden. Tot die tijd lopen de kosten door maar zijn er geen inkomsten. Uiteraard willen wij er ook weer voor je zijn wanneer het Corona-virus geen risico meer vormt. Om deze reden hebben we ervoor gekozen om een alternatieve oplossingen te bieden voor mensen die ten tijde van de algemene voorwaarden een bus ticket hebben geboekt. 

  • Kan ik mijn gekochte busticket omzetten naar een ander festival?

    Bij iedere busreis moeten we plannen o.b.v. beschikbaarheid en routes. We moeten dit daarom per geval bekijken. Als je wilt dat we dit voor je onderzoeken, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice per mail via info@partybussen.nl. We bekijken dan welke opties we jou persoonlijk het best kunnen bieden.

  • Het festival is verplaatst of geannuleerd. Krijg ik mijn beloning voor mijn georganiseerde reis wel?

    Helaas kunnen wij geen beloning uitkeren voor een reis die niet heeft plaats gevonden. Wanneer de tickets voor deze busreis worden omgezet naar de volgende editie, kunnen wij jou ook als organisator omzetten naar de volgende editie en heb je bij die busreis recht op de beloning.

  • Ik heb gekozen voor betaalmethode Afterpay. Wat geldt er voor mij?

    Wanneer je hebt gekozen voor AfterPay gelden dezelfde voorwaarden en oplossingen voor jou. De factuur van Afterpay blijft staan, en moet nog worden betaald als je dit nog niet hebt gedaan. De keuze van betaalmethode heeft geen invloed op de betalingsverplichting. We adviseren om de rekening zo snel mogelijk te voldoen, om verdere extra kosten en acties vanuit AfterPay te voorkomen. Uiteraard krijg je dezelfde oplossingen aangeboden als de andere passagiers. Deze lees je in de eerste vier vragen terug.

Busticket gekocht

  • Krijg ik een bevestiging van mijn reservering per email?

    Ja, na jouw betaling van het busticket ontvang je per e-mail binnen enkele minuten een bevestiging van je reservering. Lees deze goed door, want er staat belangrijke informatie in. Heb je geen bevestiging ontvangen, dan kun je dit via het contactformulier melden.

  • Wat voor soort bus krijg ik?

    Alle Partybussen busreizen worden uitgevoerd met een comfortabele touringcar.

  • Wat houdt de voorlopige vertrektijd in en wanneer worden de tijden definitief?

    Je ontvangt 3 dagen voor vertrek een e-mail met de definitieve vertrektijd. Tot die tijd zijn alle tijden die vermeld staan op de website onder voorbehoud.

  • Waarom is de vertrektijd van mijn bus gewijzigd?

    Wij plannen de routes in de laatste twee weken voor het evenement. Als een busreis gecombineerd moet worden, dan moeten de vertrektijden van de verschillende opstaplocaties op elkaar afgestemd worden.

  • Muziek in de bus

    Wij werken louter met luxe touringcar bedrijven. Echter, de mogelijkheden voor muziek is overal nog erg verschillend. Dit kan verschillen in een koppeling met aux-kabel, bluetooth of cd en radio.  Wij adviseren daarom - voor de zekerheid - een oude cd mee te nemen. Dan kan het alleen maar meevallen!

  • Hoe laat gaan we terug?

    De bus vertrekt 45 minuten na het eind van het festival. Zorg dat je op tijd weer terug bij de bus bent. We vermelden dit nadrukkelijk, het is je eigen verantwoordelijkheid om op tijd weer bij de bus te zijn.

  • Mag ik consumpties meenemen in de bus?

    Je mag twee consumpties (van max. 0,33L) mee de bus in nemen, maar geen glaswerk.

  • Mag ik roken in de bus?

    Het is bij de wet verboden om te roken in een bus. Voor medepassagiers die niet roken is dit ook zeer vervelend en schadelijk, en daarnaast bestaat het risico op brandgaten en schade. Er kan tussentijds een rookpauze worden ingelast door de chauffeur.

Busreis organiseren

  • Wat is het voordeel van een eigen busreis organiseren?

    Het organiseren van een eigen busreis via Partybussen.nl heeft een aantal grote voordelen voor jou, maar ook voor je vrienden. Zo kun je bijvoorbeeld € 100 partygeld verdienen, waarmee je dus gemakkelijk je eigen busreis en je festivalticket terugverdient.

    Alle voordelen op een rij:

    • Vanaf 15 personen krijg je een beloning die oploopt tot € 100;
    • Iedereen profiteert tot 8 weken voor het evenement van € 2,50 vroegboekkorting;
    • Gezellige chauffeurs, je eigen muziek en zelf drankjes meenemen;
    • Eenvoudig je busreis beheren en promoten via je Partybussen account;
    • Geen financieel risico: als mensen afhaken zit je niet zelf met de extra kosten;
    • Betalingen worden veilig en gemakkelijk verwerkt via onze website;
    • Wij regelen de bus en de parkeertickets voor je.

    Kortom, het organiseren van een busreis via Partybussen.nl is heel eenvoudig: jij brengt de groep bij elkaar, en wij regelen de rest!

  • Hoe kan ik mijn eigen busreis organiseren?

    Het organiseren van een busreis begint met een vrijblijvende inschrijving, waarna we zo snel mogelijk contact met je opnemen om even kennis te maken en om eventuele vragen te beantwoorden. Vervolgens ontvang je een link naar je eigen busreispagina.

    • Je meldt je aan als organisator;
    • Wij nemen contact met je op en verwerken alle gegevens;
    • Je ontvangt een link naar jouw eigen busreispagina;
    • Promoot deze busreispagina onder je vrienden;
    • Reis met de bus naar het evenement en weer terug;
    • Binnen 2 weken ontvang je een beloning tot € 100.
    • Gelijk starten? Meld je aan om je eigen busreis te organiseren ›
  • Wat wordt er van mij verwacht als organisator?

    Als organisator van een busreis doe je je best om zoveel mogelijk mensen te informeren over jouw busreis. Dit kun je doen door een link naar je busreis te delen via social media, zoals Facebook, Whatsapp, Partyflock, Instagram, etc. Verder kun je natuurlijk iedereen over jouw busreis vertellen: op school, in de discotheek of op je sportvereniging. Hoe meer passagiers, hoe hoger je beloning!

    Je zorgt er bovendien voor dat je op tijd bij de bus bent, stelt jezelf voor aan de chauffeur en overhandigt de muziek. Je vraagt iedereen om in te stappen zodat de bus op tijd kan vertrekken.

    Wanneer de bus rijdt, loop je zo nu en dan eens door de bus om te kijken of alles goed gaat. Je attendeert mensen er vriendelijk op dat er niet gerookt mag worden en dat ze eventueel afval in de daarvoor bestemde zakjes doen. Zo blijft de bus schoon en is het gezellig voor iedereen. Meld je een paar keer bij de buschauffeur om te vertellen dat alles goed gaat. Als er iets gebeurt dat niet door de beugel kan, dan meld je dat ook zodat de buschauffeur er naar kan handelen. Dit noemen we de meldplicht, en die geldt ook voor alle andere passagiers.

    Als dank voor je medewerking en enthousiasme, ontvang je van ons binnen 2 weken na het evenement je beloning tot € 100 (afhankelijk van het aantal passagiers dat je hebt aangebracht).

  • Is het organiseren van een busreis iets voor mij?

    Vind jij het leuk vind om naar festivals te gaan en neem je graag het voortouw als er iets geregeld moet worden? Beschik je over een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel en kun je goed met mensen overweg? Dan ben jij zeker geschikt om je eigen busreis te organiseren!

    Van bussen hoef je geen verstand te hebben: Partybussen.nl regelt de busreis. Wel is het handig als je een groot (sociaal) netwerk hebt en mensen enthousiast kunt maken voor jouw busreis. Want hoe meer mensen je in de bus krijgt, hoe korter de reistijd en hoe hoger jouw beloning zal zijn.

  • Kan ik een bus boeken voor alleen mijn eigen vrienden?

    Wij kunnen bepaalde voordelen, zoals onze lage prijzen en vroegboekkortingen, alleen aanbieden als de bussen goed gevuld zijn. Daarom kan het voorkomen dat meerdere busreizen in dezelfde regio gecombineerd worden, en je dus een bus deelt met andere festivalgangers.

  • Kan ik een extra opstaplocatie toevoegen aan mijn busreis?

    Ja, dat is vaak mogelijk. Laat dit ons zo snel mogelijk weten als je dit wilt, zodat we de mogelijkheden met je kunnen bespreken. Let wel: het minimum aantal deelnemers per opstaplocatie is 7.

Combitickets

  • Wat is een combi-ticket?

    Een combi-ticket is een busticket en een entreeticket voor het evenement samen. Zo regel je heel gemakkelijk alles in één keer.

  • Wanneer ontvang ik mijn entreeticket?

    Als je een combi-ticket hebt gekocht ontvang je je entreeticket(s) enkele dagen vóór het evenement. Eerder is helaas niet mogelijk.

Annuleren of overdragen

  • Hoe kan ik de boeking van mijn busticket annuleren?

    Je kunt jouw busticket annuleren in je account. Let op: er zijn kosten verbonden aan het annuleren van je busticket. Lees daarom deze vraag over annuleren goed door voordat je de busticket(s) annuleert. De (eventuele) restitutie wordt automatisch naar je overgemaakt. Binnen 3 werkdagen heb je dit weer op je rekening.

    Staat de optie 'annuleren passagier' er niet bij? Dan is de kans groot dat je vóór 23 april 2021 geboekt hebt en geen recht hebt op restitutie. Mail ons in dit geval zodat wij jou een gepaste oplossing kunnen bieden.

    Stuur dan een email naar info@partybussen.nl met vermelding van:

    • Voornaam en Achternaam
    • Festival
    • Vertreklocatie

    Jouw annulering wordt verwerkt volgens de annuleringsvoorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan bij het boeken van de busreis.

    Heb je een combi-ticket gekocht? De restitutie ontvang je je entreeticket altijd enkele dagen van tevoren.

Close