Bij Partybussen hechten we veel waarde aan een persoonlijke afhandeling van vragen. Heb je een specifieke vraag of wil je iets melden, dan horen we dat natuurlijk graag! De meest gestelde vragen en antwoorden hebben we hieronder alvast voor je op een rijtje gezet.
Voor alle passagiers die een busticket hebben geboekt voor een evenement dat wordt verzet als gevolg van het COVID-19 virus zullen wij een oplossing bieden.
Indien een evenement verzet wordt naar een nieuwe datum en de festivalorganisatie de entreetickets geldig maakt voor de volgende editie, willen wij jou ook deze optie aanbieden voor jouw busticket. De hoofdboeker krijgt hier bericht over zodra deze optie klaarstaat in ons systeem. Hierna kan de hoofdboeker dit binnen veertien dagen in zijn of haar account regelen. Wanneer wij binnen de gestelde termijn geen bevestiging hebben ontvangen, komt het busticket automatisch te vervallen. Als medepassagier kun je hierover contact opnemen met de hoofdboeker.
Voor alle passagiers die een busticket hebben geboekt voor een evenement dat wordt geannuleerd als gevolg van het COVID-19 virus zullen wij een oplossing bieden.
Wanneer een evenement wordt geannuleerd, zullen wij voor de aanschaf van het busticket een tegemoetkoming aanbieden. Dit is in de vorm van twee vouchers. De totale waarde is gelijk aan het bedrag van het busticket dat je gereserveerd hebt. Per busreis die je in de toekomst bij ons boekt kun je een voucher inwisselen. Deze vouchers zijn twee jaar geldig. De hoofdboeker krijgt hier bericht over zodra deze optie klaarstaat in ons systeem. Hierna kan de hoofdboeker dit binnen veertien dagen in zijn of haar account regelen. Als medepassagier kun je hierover contact opnemen met de hoofdboeker. De twee vouchers worden na deze termijn naar alle opgegeven passagiers verstuurd.
Voor alle passagiers die een combiticket hebben geboekt voor een evenement dat wordt verzet als gevolg van het COVID-19 virus zullen wij een oplossing bieden.
Indien een evenement verzet wordt naar een nieuwe datum en de festivalorganisatie de entreetickets geldig maakt voor de volgende editie, willen wij jou ook deze optie aanbieden voor jouw combiticket. De hoofdboeker krijgt hier bericht over zodra deze optie klaarstaat in ons systeem. Hierna kan de hoofdboeker dit binnen veertien dagen in zijn of haar account regelen. Wanneer wij binnen de gestelde termijn geen bevestiging hebben ontvangen, komt het busticket automatisch te vervallen en wordt het bedrag van je aangeschafte entreeticket binnen twee weken teruggestort. Als medepassagier kun je hierover contact opnemen met de hoofdboeker.
Voor alle passagiers die een combiticket hebben geboekt voor een evenement dat wordt geannuleerd als gevolg van het COVID-19 virus zullen wij een oplossing bieden.
Wanneer een evenement wordt geannuleerd, zal het bedrag van het entreeticket binnen twee weken worden teruggestort. Voor de aanschaf van het busticket zullen we een tegemoetkoming aanbieden. Dit is in de vorm van twee vouchers. De totale waarde is gelijk aan het bedrag van het busticket dat je gereserveerd hebt. Per busreis die je in de toekomst bij ons boekt kun je een voucher inwisselen. Deze vouchers zijn twee jaar geldig. De hoofdboeker krijgt hier bericht over zodra deze optie klaarstaat in ons systeem. Hierna kan de hoofdboeker dit binnen veertien dagen in zijn of haar account regelen. De twee vouchers worden na deze termijn naar alle opgegeven passagiers verstuurd. Als medepassagier kun je hierover contact opnemen met de hoofdboeker.
Zolang de overheid geen evenementen afgelast, kan je zelf nog je bustickets annuleren. We vragen je nadrukkelijk dit niet te doen. Voor iedereen die bij ons een busticket heeft gekocht, bieden we een oplossing wanneer een evenement niet doorgaat als gevolg van het COVID-19 virus.
Als jouw festival is verzet, klik hier of als jouw festival is geannuleerd klik hier.
Voor extreme situaties als deze bestaat een overmacht clausule in onze algemene voorwaarden. Voor de aanschaf van de busticket(s) kunnen wij helaas geen restitutie bieden. Er is al maanden gewerkt aan de voorbereidingen van een druk festivalseizoen, daarbij zijn ook de bijbehorende kosten gemaakt. De afgelasting van de evenementen heeft een enorme impact op onze organisatie waarbij het nog onzeker is wanneer alles weer doorgang mag vinden. Tot die tijd lopen de kosten door maar zijn er geen inkomsten. Uiteraard willen wij er ook weer voor je zijn wanneer het Corona-virus geen risico meer vormt. Om deze reden hebben we ervoor gekozen om alternatieve oplossingen te bieden, in plaats van restitutie.
Als jouw festival is geannuleerd, klik hier
We zijn ons ervan bewust dat evenementenorganisaties deze optie aanbieden. Voor Partybussen is dit helaas niet mogelijk. Wij kunnen alleen verplaatsen naar een volgende editie als het evenement deze optie ook aanbiedt. Mocht je niet naar de volgende editie kunnen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice per mail via info@partybussen.nl.
Bij iedere busreis moeten we plannen o.b.v. beschikbaarheid en routes. We moeten dit daarom per geval bekijken. Als je wilt dat we dit voor je onderzoeken, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice per mail via info@partybussen.nl. We bekijken dan welke opties we jou persoonlijk het best kunnen bieden.
Wanneer je niet in de gelegenheid bent om het festival te bezoeken op de nieuw voorgestelde datum, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice per mail via info@partybussen.nl. We bekijken dan welke opties we jou persoonlijk het best kunnen bieden.
Voor de reizen die niet kunnen doorgaan als gevolg van het COVID-19 virus, kun je je bestelling niet meer annuleren. Zodra bekend is dat het festival niet mag doorgaan valt de bestemming voor de reis weg, hoe graag wij deze ook hadden uitgevoerd. Uiteraard komen we je wel tegemoet. Als jouw festival is verzet, klik hier of als jouw festival is geannuleerd klik hier.
Helaas kunnen wij geen beloning uitkeren voor een reis die niet heeft plaats gevonden. Wanneer de tickets voor deze busreis worden omgezet naar de volgende editie, kunnen wij jou ook als organisator omzetten naar de volgende editie en heb je bij die busreis recht op de beloning.
Wanneer je hebt gekozen voor AfterPay gelden dezelfde voorwaarden en oplossingen voor jou. De factuur van Afterpay blijft staan, en moet nog worden betaald als je dit nog niet hebt gedaan. De keuze van betaalmethode heeft geen invloed op de betalingsverplichting. We adviseren om de rekening zo snel mogelijk te voldoen, om verdere extra kosten en acties vanuit AfterPay te voorkomen. Uiteraard krijg je dezelfde oplossingen aangeboden als de andere passagiers. Deze lees je in de eerste vier vragen terug.
Partybussen werkt met drie verschillende prijzen:
Als jouw opstaplocatie er niet tussen staat dan kun je een eigen opstaplocatie aanvragen. Hier heb je wel een minimaal aantal passagiers voor nodig. De bus rijdt dan speciaal langs jouw opstaplocatie om jullie groep op te halen.
Wanneer je een opstaplocatie verzorgt voor 15 personen of meer verdien je automatisch tot € 100 partygeld!
Ga naar de pagina van het festival en klik op "Opstaplocatie Aanvragen". Vul daar het formulier in door de opstaplocatie van jouw voorkeur te selecteren, aan te geven hoeveel passagiers je verwacht, en met wat voor soort bus je zou willen reizen. Binnen maximaal twee dagen (vaak veel sneller) ontvang je van ons een reactie.
Bekijk de festivalsCirca 95% van de passagiers die een ticket kopen kunnen wij vervoeren. Om een bus te kunnen laten rijden zijn circa 30 deelnemers nodig. Dit aantal passagiers kan ook gehaald worden door bijvoorbeeld 3 opstaplocaties te combineren. Voor een opstaplocatie geldt een minimum van 7 passagiers.
Voorbeeld:
10 passagiers Rotterdam + 10 passagiers Ridderkerk + 12 passagiers Dordrecht = 32 passagiers, de busreis gaat door!
Het organiseren van een eigen busreis via Partybussen.nl heeft een aantal grote voordelen voor jou, maar ook voor je vrienden. Zo kun je bijvoorbeeld € 100 partygeld verdienen, waarmee je dus gemakkelijk je eigen busreis en je festivalticket terugverdient.
Alle voordelen op een rij:
Kortom, het organiseren van een busreis via Partybussen.nl is heel eenvoudig: jij brengt de groep bij elkaar, en wij regelen de rest!
Het organiseren van een busreis begint met een vrijblijvende inschrijving, waarna we zo snel mogelijk contact met je opnemen om even kennis te maken en om eventuele vragen te beantwoorden. Vervolgens ontvang je een link naar je eigen busreispagina.
Gelijk starten? Meld je aan om je eigen busreis te organiseren ›
Als organisator van een busreis doe je je best om zoveel mogelijk mensen te informeren over jouw busreis. Dit kun je doen door een link naar je busreis te delen via social media, zoals Facebook, Whatsapp, Partyflock, Instagram, etc. Verder kun je natuurlijk iedereen over jouw busreis vertellen: op school, in de discotheek of op je sportvereniging. Hoe meer passagiers, hoe hoger je beloning!
Je zorgt er bovendien voor dat je op tijd bij de bus bent, stelt jezelf voor aan de chauffeur en overhandigt de muziek. Je vraagt iedereen om in te stappen zodat de bus op tijd kan vertrekken.
Wanneer de bus rijdt, loop je zo nu en dan eens door de bus om te kijken of alles goed gaat. Je attendeert mensen er vriendelijk op dat er niet gerookt mag worden en dat ze eventueel afval in de daarvoor bestemde zakjes doen. Zo blijft de bus schoon en is het gezellig voor iedereen. Meld je een paar keer bij de buschauffeur om te vertellen dat alles goed gaat. Als er iets gebeurt dat niet door de beugel kan, dan meld je dat ook zodat de buschauffeur er naar kan handelen. Dit noemen we de meldplicht, en die geldt ook voor alle andere passagiers.
Als dank voor je medewerking en enthousiasme, ontvang je van ons binnen 2 weken na het evenement je beloning tot € 100 (afhankelijk van het aantal passagiers dat je hebt aangebracht).
Vind jij het leuk vind om naar festivals te gaan en neem je graag het voortouw als er iets geregeld moet worden? Beschik je over een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel en kun je goed met mensen overweg? Dan ben jij zeker geschikt om je eigen busreis te organiseren!
Van bussen hoef je geen verstand te hebben: Partybussen.nl regelt de busreis. Wel is het handig als je een groot (sociaal) netwerk hebt en mensen enthousiast kunt maken voor jouw busreis. Want hoe meer mensen je in de bus krijgt, hoe korter de reistijd en hoe hoger jouw beloning zal zijn.
Wij kunnen bepaalde voordelen, zoals onze lage prijzen en vroegboekkortingen, alleen aanbieden als de bussen goed gevuld zijn. Daarom kan het voorkomen dat meerdere busreizen in dezelfde regio gecombineerd worden, en je dus een bus deelt met andere festivalgangers.
Ja, dat is vaak mogelijk. Laat dit ons zo snel mogelijk weten als je dit wilt, zodat we de mogelijkheden met je kunnen bespreken. Let wel: het minimum aantal deelnemers per opstaplocatie is 7.
Een combi-ticket is een busticket en een entreeticket voor het evenement samen. Zo regel je heel gemakkelijk alles in één keer.
Als je een combi-ticket hebt gekocht ontvang je je entreeticket(s) enkele dagen vóór het evenement. Eerder is helaas niet mogelijk.
Je kunt jouw busticket annuleren in je account. De (eventuele) restitutie wordt automatisch naar je overgemaakt. Binnen 3 werkdagen heb je dit weer op je rekening.
Lukt dit niet? Dan kun je annuleren door een email te sturen naar info@partybussen.nl met vermelding van:
Jouw annulering wordt verwerkt volgens de annuleringsvoorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan bij het boeken van de busreis. Let op: als je een combi-ticket hebt gekocht ontvang je je entreeticket altijd enkele dagen van tevoren.
Indien je zelf niet meer mee gaat met de bus maar wel iemand hebt gevonden die jouw plaats in kan nemen, dan kan jouw ticket kosteloos overdragen worden. Degene die het ticket heeft besteld kan inloggen op Mijn Account en bij de betreffende busreis de passagiersgegevens aanpassen.
Indien je overgeplaatst wilt worden naar een andere opstaplocatie dan kan dit als:
Je kunt jouw verzoek mailen naar info@partybussen.nl