Vacature: klantenservice medewerker (fulltime)


Afdeling                  : Sales & Customer Support
Standplaats            : Groningen
Dienstverband        : Fulltime (40-uur per week)
Salaris indicatie     : €2000 - €2300 (afhankelijk van ervaring)


Heb jij ervaring in klantenservice en ben je communicatief vaardig? Woon je ook in (omgeving) Groningen? Dan zoeken we jou voor onze klantenservice flexpool!

 

Wie zijn wij?

Wat begon als kleine onderneming in een antikraak kantoor heeft zich de afgelopen 11 jaar ontwikkeld tot een professioneel bedrijf met een leidende positie in de markt. In de nichemarkt ‘busvervoer naar grootschalige muziekevenement in Nederland’ zijn wij de grootste speler en daar zijn wij best een beetje trots op! Samen met onze labels Party-vervoer, Festival Transfer en On The Move Online kunnen wij onze passagiers én partners hoge kwaliteit service leveren.

Onze missie: Iedere reis 5 sterren! Hoe we dat bereiken? Door de feedback van onze klanten om te zetten naar verbeteringen binnen onze dienstverlening. De reis is een verlengstuk van het festival, onze passagiers beginnen hun dag bij ons in de bus. Daarom zet ons gedreven team zich dagelijks in om de ultieme customer experience te bieden aan festivalbezoekers.

Bij Partybussen houden we van doorpakken! Met een pragmatische aanpak, duidelijke communicatie en korte sprints maak je ons heel blij. Binnen de bedrijfscultuur is het de standaard elkaar te helpen en supporten! Daar staat tegenover dat wij van iedere collega verwachten zelf aan te geven wat de benodigdheden zijn, aan de bel te trekken bij vastlopen en grenzen aan te geven als het te snel gaat. Zowel complimenten als feedback wordt direct geleverd, altijd met als doel jou te helpen groeien!

Wat ga je doen?

Als Klantenservice Medewerker ben je werkzaam voor de klantenservice afdeling van Partybussen. In deze uitvoerende functie werk je mee aan het proces vanaf het eerste klantcontact tot aan de afhandeling van busreizen. Naast algemene vraagbaak en informatieverstrekker ben je actief bezig met het verwerken van commerciële aanvragen.

In deze veelzijdige rol werk je nauw samen met je collega’s van de afdeling Klantenservice. Je werkt via het communicatieplatform Trengo. Op dit platform komen alle communicatiekanalen binnen en vanuit deze centrale plek heb je contact met de passagiers en collega’s van klantenservice. 

Natuurlijk is het ook belangrijk dat je binnen de afdelingen en m.b.t. andere afdelingen proactief meedenkt en suggesties doet voor mogelijke verbeteringen in processen en procedures. Zo blijven we samen werken aan de optimalisatie van onze dienstverlening. Jouw input is voor ons belangrijk.

Als Klantenservice Medewerker ben je verantwoordelijk voor:

1. Kwalitatieve en snelle afhandeling van inkomende (commerciële) vragen via Trengo. Je ziet er op toe dat de openstaande en lopende aanvragen dagelijks wordt bijgewerkt en dat er een soepel verloop is van kennisoverdracht. De volgende kanalen vallen onder jouw (gedeeltelijke) verantwoordelijkheid:

- Whatsapp                   - CRM             - Facebook      

- Instagram                    - Chat               - E-mail           

2. Klantcontact ter voorbereiding van de busreis, zowel naar de klant (passagiers), contactpersonen als de buspartners. Naast het contact is het ook jouw verantwoordelijkheid de bijbehorende werkzaamheden systematisch door te voeren. Een voorbeeld van een aantal taken zijn:

3. Het verwerken van reviews na afloop van de busreis en individuele klachtbehandeling volgens de daarvoor geldende procedure.

 

Wat wij bieden:

Wat wij vragen:

 

Geïnteresseerd? Solliciteren doe je zo

Ben je enthousiast geraakt door het lezen van deze vacature? En op korte termijn beschikbaar? Reageer dan snel door je motivatiebrief te schrijven en deze samen met je CV te mailen naar lonneke@partybussen.nl. Je kunt binnen enkele dagen een reactie verwachten.

 

Vragen? Neem contact met ons op via het contactformulier.